דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להניח יסודות 

מאת    [ 26/06/2017 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2405 פעמים ]

אספלט הוא אחד מחומרי הבנייה הנפוצים ביותר, לבטח בישראל. המון כבישים נסללים כל הזמן כדי לשפר את התחבורה בישראל ובנוסף, אנשים רבים עושים פרויקטים פרטיים שכוללים סלילה של אספלט בחנויות, שבילי גישה או אפילו בחצר הביתית. בניגוד לחשיבה המקובלת, ישנם סוגים רבים של אספלט, והאיכות של החומר משתנה לפי חומרי הבסיס ואופן העשייה. כדי לקבל אספלט יותר איכותי ועמיד, צריך לפנות לאנשים הנכונים.

ייצור אספלט נעשה באמצעות עירבוב של חומרים שונים כמו חצץ וזפת ובדרך כלל, העבודות מתומחרות לפי מטר מרובע. עבודת ההנחה של האספלט אינה פשוטה גם היא, שכן צריך מכשור מיוחד וגם התחשבות בתזמון. עבודות כאלו דורשות המון ידע וניסיון של אנשי מקצוע, שיודעים לעשות את העבודה.

אספקט הזמן

אספקט נוסף של ייצור אספלט הוא הזמן. חשוב מאוד שהאספלט יגיע מהר מאוד ממקום ייצורו למקום הפרויקט, כדי לייצר עבודה טובה ואיכותית יותר. החברות שמייצרות אספלט, צריכות לדאוג גם לשינוע קל ונוח, שישפיע באופן ישיר על העבודה. ישנה חשיבות רבה גם להיכן ממוקם המפעל לייצור האספלט, ושיהיה נוח להגיע ממנו לכל מקום במהרה ובכל שעות היממה, שכן פרויקטים פרטיים נעשים לרוב בשעות היום ופרויקטים עירוניים נעשים לרוב בשעות הלילה המאוחרות, כדי לא להפריע יותר מדי להתנהלות היום יומית בשטח.

חשוב מאוד לדרוש מאנשי המקצוע אישורי עבודה ולוודא שהאספלט שהזמנתם עומד בכל התקנים החמורים של מכון התקנים הישראלי. אספלט לא מאושר יכול להיות מאיכות ירודה ולגרום הרבה בעיות של עמידות ואפילו בטיחות. החשיבות של עבודה עם אנשי מקצוע טובים ועם חברה טובה היא גדולה מאוד להצלחת הפרויקט.

לבדוק הכל

לפני ההזמנה של המוצר, חשוב מאוד לבדוק את כל האספקטים וההשלכות של העבודה. פרויקטים אישיים בבית יכולים להיות סבוכים מאוד, וטווח המחירים הוא גדול מאוד. שווה מאוד להזמין איש מקצוע מנוסה שייתן הערכת מצב והצעת מחיר לעבודה שכזו. בין אם מדובר במטרים בודדים או בכביש גישה שלם, ללקוח צריכים להיות כל הנתונים בכדי לבצע את הזמנת העבודה הנכונה ולהגיע לתוצאה שהוא שואף לה.

ייצור אספלט הוא תחום מרתק ורחב היקף, שכולל בתוכו רמות שונות של איכות, איכות עבודה, שינוע ותמחור. ההמלצה היא תמיד ללכת על הטוב ביותר, על החומר האיכותי והעמיד, שיחזיק מעמד לאורך זמן, לא יסדק ולא יסכן חיים. בצעו את הערכת המצב שלכם, ודעו כמה שיותר כדי להזמין את האספלט ואנשי המקצוע המתאימים לכם.

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב